mandag 5. mars 2018

Kjære alle sammen

1. januar 2011 startet jeg bloggen du er inne og leser på nå.
Den har vært mitt kreative og frie skriverom i over syv år.
Her har jeg delt tanker og følelser, jeg har skrevet om natur og energi, om å ta valg i livet, om å være sin egen bestevenn, om å ta seg tid til å lytte til seg selv, om å tørre gi slipp.
Jeg har delt skriveoppdrag, noveller og serier. Jeg har sågar skrevet en blogg-føljetong.

Jeg har gitt ord, og jeg har fått.
Det har vært en vakker reise.

En reise som ikke stopper her, men som nå går over i et nytt spor.
Jeg har fått meg ny nettside.
På den er det også rom for å blogge, og det vil jeg fortsette å gjøre.
Håper du har lyst til å stikke innom meg der. 
Døren min er alltid åpen.

Velkommen inn til lillkarinelvestad.no

Her er mitt aller første blogginnlegg:
En port i skogen

Takk for følget, kjære ordilandskap-lesere!
Og takk til det kreative skriverommet.
Som alltid står klart med levende lys, blanke ark og noe godt i koppen.


1 kommentar: