mandag 24. februar 2014

Min tekst på Harvest

Mandagsekspedisjon... for et fint navn! Og Harvest, det ganske så nystartede nettmagasinet for den som lengter ut, ville ha teksten min som bidrag. Den teksten jeg skrev om hva januar lærte meg.
 
Jeg er takknemlig for å få lov til å bidra, og forundret over at mine ord ser ut til å nå enda flere.
 
Harvest har rom for refleksjon rundt naturen og menneskets forhold til den. Kanskje er det derfor jeg trives så godt der. For meg var det litt som å komme hjem da jeg oppdaget nettmagasinet sist høst.
 
Vil du lese de tre tekstene i ukas mandagsekspedisjon, finner du dem her:
 
 
I Lynmouth var våren på vei. Denne krokusen er litt tufsete etter en haglbyge, men du verden så velkommen likevel!
(C) Lill-Karin Nyland

3 kommentarer:

  1. Gratulerer, så artig! Ser forøvrig ut som et flott magasin med mange gode og viktige temaer!

    SvarSlett
  2. Takk! Ja, de gutta har skapt noe som jeg tror kan vise seg å vare. Gode artikler og viktige temaer. Artig å få lov til å bidra!

    SvarSlett
  3. Gratulerer!! Ser ut som et bra magasin det der, ja! :-)

    SvarSlett