onsdag 21. mars 2012

"I oldemors skuff"

Jeg synes illustrasjonen til novellen min var så fin. Den er tegnet av en dansk illustratør kalt Peter Michael, og etter hva jeg forstår har han også illustrert bokserien "Huset Arent" av Bente Pedersen. Litt morsomt, i og med at jeg for noen år siden intervjuet Pedersen i forbindelse med hennes nye serie "Tre søstre".

Jeg tar et bilde av novellen og legger ut her. Litt for å ha et minne, og litt for å vise dere den fine tegninga. Novellen får dere kjøpe selv. ;)
Takk for alle fine tilbakemeldinger! Jeg holder på med en ny novelle , så her gnistrer det av inspirasjon!


9 kommentarer:

  1. Jeg leste novellen din i går kveld, den var så fin! Flinke du - gleder meg til å lese mer fra deg :-)

    SvarSlett
  2. Nyyydelig illustrasjon! Og jeg gleder meg stort til å lese novellen din!
    God klem fra meg! (og takk for hjelpen du gav meg i forbindelse med etikettene!)

    SvarSlett
  3. Nydelig illustrasjon. Har ikke lest novellen, glemte at det var "neste uke" allerede; travle dager. Må prøve å få tak i bladet til helgen. Lykke til med neste...

    Klem

    SvarSlett
  4. Så herlig det må være å se sitt eget verk, som man har jobbet med og klekt ut av eget hode, på trykk. jeg er imponert - alt det du får til! :) Så god du er! Vær stolt og ja, all grunn til å like illustrasjonen, den var fin-fin! Jeg har ikke fått lest dessverre, men mamma pleier kjøpe det bladet, så jeg skal rappe det neste gang jeg er der! Ønsker deg en skjønn helg, du nydelige. Takk for alt du deler og for all glede og oppmuntring du sprer rundt deg. Mer enn en gang har du vært med på å løfte meg opp. God klem til deg

    SvarSlett
  5. Hvor er det flot! Ja, det er så sjovt (og lidt underligt) at se sine egne ting på tryk, men det er en stor glæde, når man får ros eller hører, at man har glædet andre. Det er næsten det, jeg synes allermest om... :-)

    Held og lykke med næste projekt. :-)

    SvarSlett
  6. Takk for alle gode ord, kjære bloggvenner! Det varmer i hjerterota. Klem fra LK.

    SvarSlett
  7. Hei, kjære deg!
    Jeg kjøpte Hjemmet sist fredag - men jeg fant ikke novellen din... Åååh, har jeg godt glipp av den?? Eller kommer den neste uke? Jeg ville så gjerne lese den....
    Klem til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Novellen er i Hjemmet nr. 12, så hvis du kjøpte bladet i uke 12 var det jo veldig rart at du ikke fant novellen! Har butikken satt frem feil blad, kanskje?

      Slett
    2. Uhu... Det står nr. 13 på det, ser jeg nå... enda jeg kjøpte det i forrige uke i butikken... :-(

      Slett