onsdag 28. mars 2012

Meg og bokprosjektet

Grøss...å skulle vise bilde av seg selv på bloggen? Kjempeskummelt! Men så var det det med å våge å vise hvem man er...Det kan man nesten ikke gjøre uten å vise ansiktet sitt, ikke sant?

Vel, her ser dere meg rett etter bokpresentasjonen. Ser kanskje litt letta ut, eller hva?

For presentasjonen gikk veldig bra! Jeg skulle egentlig ikke holde noe foredrag, og hadde derfor ikke forberedt noe slikt. Men når publikum krever å få høre, da sier man ikke nei... Så sto jeg der da, og fortalte om boka. Om hvorfor jeg har skrevet den, om hva den inneholder og historien rundt.
Jeg syntes selv at jeg stotret og rotet og famlet, dette var tross alt gjort på sparket! Men etterpå kom ei dame bort til meg og sa at det virket som jeg aldri hadde gjort annet enn å prate foran folk!

Da blir man glad, da.


Det var ikke så veldig mange mennesker til stede, og det synes jeg ikke er så rart. Det var nemlig et ekkelt vær, med sørpelagte veier og striregn.
Men de som kom, var interesserte og nysgjerrige. Det var godt å kunne svare på spørsmål og få innspill.
Tusen takk for alle lykkeønskningene fra dere.
Første trinn er besteget. Nå er jeg på vei.

Ønsker DEG en dag fylt av glede!


15 kommentarer:

  1. Så flott, da! Både at du har besteget første trinn - og at du er på vei!! Gratulerer! Er det ikke en skjønn følelse? Og det å våge å vise hvem du er, er jo bare helt supert - du er dessuten veldig søt! :)Du, og tenk den kommentaren du fikk av den damen. Ta den med deg videre - og vær stolt av hva du har prestert og presterer! Du er så god! klem herfra

    SvarSlett
    Svar
    1. Du gir meg alltid så gode og varme tilbakemeldinger, Spirea! Tusen takk for det. Det viktigste for meg med dette bokprosjektet er å ta vare på minnene til de som snart er borte fra vår verden. Jeg tror det er den riktige innfallsporten til ei slik bok, og jeg er ydmyk for å ha fått lov til å intervjue de som fortsatt husker...

      Slett
  2. Så fin du er! :)

    Og som Spirea siger, så er du vel på vej. Et vigtigt skridt er taget og du har lært meget. Og nu har du stået foran et publikum som du ikke havde bestilt andet og fortalt om dit bogprojekt. Flot! Det er en sejr og den skal du fejre! :)

    Sender dig en god klem. Because you're worth it! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk, Megan. Du forstår mye. :)
      Tror jeg må ta et glass rødvin i kveld...Har fortsatt ikke skålt for boka! Hihi.

      God klem.

      Slett
  3. Så vidundelig, Lill-Karin. Du har tatt et kjempesktitt; et syvmils-steg videre. Og nå kan alt bare bli enda bedre! Tenk på det du: du har alle muligheter foran deg; tenk å kunne leve av å krive... :-) all grunn til å feire. Big time!

    Stor klem til deg fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, tenk å kunne leve av skrivingen...Det er jo den ultimate drømmen. Jeg gjør jo det på sett og vis i dag - med å være journalist. Men å kunne leve av sitt forfatterskap stiller noen ganske andre krav.

      En dag...
      Takk for dine gode ord!

      Slett
  4. PS: fint bilde av deg! (ps2: darns skriveleifer...)DS

    SvarSlett
  5. Så flott, gratulerer! Kjekt at det gikk så bra :-) Gleder meg til å høre mer om dette.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha for støtte og oppmuntring. Ja, det er en lettelse å vite at manuset mitt nå er i trygge hender, og at ordene mine kommer mellom stive permer om noen måneder! Det er jo et ønsket jeg deler med utrolig mange andre, vet jeg.

      Slett
  6. Stort tillykke og hvilket dejligt foto af deg. Hvilken stor oplevelse det må være. Glædes også over dine ord på min blog. Vil tage det med mig på min videre vej. mulighederne åbnes når man blir gjort opmærksom på dem.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Fint at du kan finne fornuft i ordene mine. Takk skal du ha. :)

      Slett
  7. Gratulerer så mye
    Flott bilde av deg også

    SvarSlett
  8. Så bra!! Gratulerer med vel overstått! Du har all grunn til å være stolt av deg selv!
    Flott bilde!

    Nyt dagen!
    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha. Litt godt at det er gjort, nå vet jeg hva jeg går til neste gang. :)

      Slett