tirsdag 13. mars 2012

Proffkurs og inspirasjon

Akkurat nå befinner jeg meg i Fredrikstad, på profesjonaliseringskurs for frilansjournalister. Det er kjempeinspirerende!
I går hadde vi Ingvild Tennfjord som foreleser, hun er en virvelvind som sprer rundt seg med kunnskap og gode råd.

Fin sol i går kveld...

Alle trenger faglig påfyll en gang i blant. Jeg kjenner brikker falle på plass, og aldri har jeg vært mer sikker på at valget om å bli frilanser var riktig for meg!

Ønsker alle dere der ute en strålende tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Høres veldig spennende ut! Helt enig; vi trenger faglig påfyll innimellom, og det å være blant likesinnede er givende og oppløftende, og alt dette er med på å forgylle dagene, gir energi og framtidstro.

    Kos deg videre!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Det var et intenst, men fortryllende bra kurs. Helt herlig å møte andre likesinnede, og få påfyll av inspirasjon, faglige tips og praktiske råd. Føler jeg ser veien klarere enn før, og er bare enda mer gira på å leve av det jeg kan best: Skrive.

    SvarSlett